.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با فرماندار شهرستان جویبار

سایت شمال ورزشی نوشت:

انتقاد شدید فرماندار جویبار از احمد سعادتمند مانند بسیاری از مسائل دیگر با سکوت اداره کل ورزش مازندران روبرو شده است.
اگر چه شنونده با شنیدن صحبت های فرماندار جویبار حق را به وی داده و متوجه اشتباه اداره کل ورزش مازندران در جابجایی رییس اداره ورزش جویبار بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در آن شهر می شود (با توجه به مصاحبه نیک نژاد) اما این دلیل نمی شود که فرماندار جویبار به این راحتی یک موضوع  مورد مناقشه اداری را به فضای رسانه ها کشیده و در زمانی که بیش از هر شرایط دیگر جامعه نیاز به آرامش دارد این چنین بی مهابا یکی از مدیران ارشد اجرایی استان را مورد تهدید و انتقاد قرار دهد.
بدون شک سایت شمال ورزشی نیز انتقاداتی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران داشته و دارد اما این دلیل نمی شود که در این جریان نخواهیم نکاتی را به فرماندار جوان جویبار یادآوری نماییم.
آقای نیک نژاد یقینا" با ما هم عقیده اید که آرامش در فضای ورزش از ضروریات موفقیت ورزشکاران می باشد و هر چه فضای تشویش و اضطراب و درگیری در محیط های ورزشی بیشتر باشد عملا" نتایج مورد انتظار یا اصلا" به دست نمی آید و یا بسیار کمتر و دیرتر محقق خواهد شد.
همانطور که خود واقفید شهرستان جویبار علاوه بر آنکه قطب کشتی ایران می باشد در بسیاری از رشته های ورزشی دیگر این روزها برای خود جایگاه ویژه ای دارد پس چگونه می شود اینگونه در یک رسانه عنوان می نمایید نماینده ورزش جویبار حق حضور در جلسات اداری شهرستان و فرمانداری را ندارد؟
فرض بر اینکه صد در صد در موضوع تودیع رییس اداره ورزش جویبار حق با شما باشد که ما نیز تا این لحظه و با توجه به سخنان شما و سکوت اداره کل ورزش مازندران این حق را به شما می دهیم اما آیا این دلیل می شود با اظهارات این چنینین دغدغه و نگرانی را در میان ورزشکاران این شهر که این چنین در جهان آقایی می کنند زیاد نماییم؟و آیا شما فکر نمی کنید با اصرار بر موضع خود بازنده اول و آخر این مساله ورزش جویبار خواهد بود؟
هر چند باز هم تکرار می کنیم با توجه به سخنان شما اشتباه اداره کل ورزش مازندران در این تصمیم کاملا" محرز است اما ایکاش شما نیز کمی خویشتنداری می کردید و موضوع را به گونه ای دیگر حل و فصل می کردید.راستی حالا که کار را به اینجا رساندید انتظار این است نسبت به این جمله خود ((مدیرکل ورزش و جوانان استان ظاهرا در پایان روزهای دولت هماهنگی با نماینده دولت را به هماهنگی های دیگر ترجیح داده است))  به افکار عمومی توضیح بیشتری دهید.
آقای فرماندار منتظریم!!! 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1392
فرماندار كار خوبي كرد . جويباري ها منتظر پاسخ مدير كل ورزش هستند !
بسم الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.